Word lid van de KBH!

De KBH telt momenteel ruim 100 leden van alle leeftijden. In het Groot Harmonieorkest en de Melodie Percussiegroep spelen ervaren muzikanten. Beginnende muzikanten spelen in het Leerlingen Harmonieorkest, het Klein Harmonieorkest en de Opleidings Melodie Percussie Groep. De muzikale leiding binnen de KBH is in handen van doorwinterde professionals. De KBH verzorgt slagwerklessen, en biedt in samenwerking met de Muziekschool De Bilt-Zeist de cursussen SuperKids (groep 1-2) en AMV Kids (groep 3-5) aan. Ook voor muzieklessen op blaasinstrumenten werkt de KBH samen met de Muziekschool De Bilt-Zeist. Leden van de KBH kunnen een instrument in bruikleen krijgen, en ontvangen korting op het lesgeld. Naast alle muzikale activiteiten worden er regelmatig activiteiten georganiseerd door de evenementencommissie die voor de ontspanning en een gezellige verenigingsband zorgdragen.

Interesse?
Indien je interesse hebt om lid te worden van onze vereniging, ben je van harte welkom op een van de repetities. Ook kun je informatie inwinnen bij de secretaris (secretaris@biltseharmonie.nl).

Algemene gegevens:
Alle repetities vinden plaats in ons gebouw “De Harmonie”, Jasmijnstraat 6b te De Bilt.

Repetitietijden:
Woensdag:
Slagwerklessen (tijdstip in overleg)

18.30 – 19.15 uur – Opleidings Melodie Percussiegroep
19.30 – 22.00 uur – Melodie Percussiegroep

Vrijdag:
Slagwerklessen (tijdstip in overleg)

17.45 – 18.15 uur – Leerlingen Harmonieorkest
18.30 – 19:45 uur – Klein Harmonieorkest
20.00 – 22.30 uur – Groot Harmonieorkest

Contributie:
Volwassen leden € 22,50 per maand*

• Jeugdleden tot 18 jaar € 14,50 per maand*
  • Lesgeld slagwerk € 30,00 per maand**
  • SuperKids € 149,50 voor 16 lessen van 45 minuten
  • AMV Kids € 149,50 voor 16 lessen van 45 minuten

*Leden van de KBH krijgen 15% korting op het lesgeld voor muzieklessen bij de Muziekschool De Bilt-Zeist.
** Slagwerkleerlingen die in de OMPG of het KHO spelen, betalen daarvoor geen extra contributie; dit is bij het lesgeld inbegrepen. Voor leerlingen vanaf 21 jaar komt er 21% BTW bovenop het lesgeld.

Naast deze contributie is er nog een bijdrage voor het gebruik van het instrumentarium:

• Orkestleden € 9,50 per maand
  • Jeugdleden tot 18 jaar € 10,50 per maand
  • Jeugdleden betalen een instrumentbijdrage vanaf het moment dat ze deelnemen aan het KHO of de MPG.

U-pas

De U-pas is een gratis pas voor mensen met een laag inkomen in Utrecht, De Bilt, Houten, IJsselstein en Stichtse Vecht. Met de U-pas kan het hele gezin onder andere meedoen aan culturele activiteiten (https://www.u-pas.nl/).

De KBH is partner van de U-pas. Dat betekent dat leden en/of cursisten die in het bezit zijn van een U-pas hun persoonlijke tegoed kunnen besteden aan (een deel van de) contributie of lesgeldbijdrage. Als je hiervan gebruik wilt maken kun je contact opnemen met de penningmeester (penningmeester@biltseharmonie.nl).