Melodie Percussiegroep op de Automeille in Coesfeld (D)

Op zondag 6 mei is de Melodie Percussiegroep afgereisd naar Coesfeld (Duitsland) voor het geven van twee concerten tijdens de Automeille.
De lange rit vanuit De Bilt mocht de pret niet drukken en vol energie en enthousiasme kwamen we aan in Coesfeld waar we meteen ons eerste concert konden geven. Helaas was dit concert een beetje een koude bedoening, maar gelukkig maakte het warme applaus van het publiek een hoop goed.
Na het concert was het de hoogste tijd om lekker op te warmen, dit ging zelfs zo ver dat een aantal MPG leden zich omtoverde tot een heuse Braziliaanse slagwerkgroep. Met lekkere Braziliaanse slagwerkmuziek zijn de MPG leden Coesfeld ingetrokken, met veel enthousiaste reacties van verbaasde Coesfelders.
Bij aanvang van het tweede concert was het droog, helaas begon het toch te regenen zodat er na het 4e nummer gestopt moest worden met spelen.
Ondanks regen en kou was het een gezellige dag en konden we met een goed gevoel huiswaarts keren.