KBH SuperKids geslaagd!

Op zaterdag 19 mei kregen de SuperKids van de Koninklijke Biltse Harmonie hun diploma uitgereikt tijdens de laatste les van het seizoen. Dit was alweer het derde seizoen van SuperKids, nadat de KBH in oktober 2009 gestart was met deze cursus voor leerlingen van groep 2 en 3 van de basisschool. Ook in seizoen 2011-2012 waren er weer twee groepen SuperKids gestart vanwege de grote belangstelling. Bij de SuperKids wordt het enthousiasme voor muziek en dans gewekt en krijgen de kinderen een kans om een kijkje te nemen bij de KBH. De lessen werden gegeven door Petra van de Wijngaard en Tatiana van der Heijde.

Op deze laatste les van de SuperKids van dit seizoen, konden de kinderen hun ouders en familieleden nog eens laten zien wat ze zoal gedaan en geleerd hebben. Dit keer stond de les in het thema van het sprookje ‘Roodkapje’. Er werd gezongen, toneelgespeeld, met slaginstrumenten gespeeld en er was een orkestje van KBH leden om alle instrumenten nog eens te laten zien en horen. Aan het eind van de les kregen de kinderen ook een heus diploma!

In september 2012 begint de volgende SuperKids cursus (voor leerlingen uit groep 2 en 3 van de basisschool). Belangstellenden kunnen zich opgegeven voor een proefles die in september gegeven wordt. Voor leerlingen uit groep 4 start op 5 september de AMV-Kids. Meer informatie over beide cursussen is te vinden op de website (www.biltseharmonie.nl) of bij Petra van de Wijngaard (e-mail opleidingen@biltseharmonie.nl).