Muzikale Ontmoeting De Bilt & Tilburg

Op zaterdag 28 oktober zullen de muzikanten van het Groot Harmonieorkest van de Koninklijke Biltse Harmonie en van harmonieorkest L’Echo des Montagnes uit Tilburg elkaar voor de tweede keer dit jaar ontmoeten. In maart dit jaar vond al een eerste gezamenlijk concert plaats in Tilburg, nu in De Bilt. In de mooie Oosterlichtkerk zullen de beide orkesten een zeer internationaal programma laten horen. De muzikanten van L’Echo des Montagnes gaan in november dit jaar op concours, dus zij zullen hun concourswerken laten horen. Die zijn allemaal Spaans getint, o.a. Danza Simfonica en La Leyenda del Beso. Voor dirigent Jack Otte wordt dit één van zijn laatste concerten met L’Echo, na 25 jaar stopt hij met dirigeren. Het KBH programma brengt de bezoeker onder andere naar Mexico met Lake of the Moon en Litouwen met St. Casimir Chorale Fantasy. En met dirigent Arnold Span, die onlangs ook de Militaire Taptoe in Ahoy Rotterdam dirigeerde, komt het ook goed met de internationale marsmuziek. Kaarten (€ 15,-) zijn te reserveren via reserveren@biltseharmonie.nl of aan de zaal verkrijgbaar. Aanvang: 20:00, Oosterlichtkerk, 1e Brandenburgerweg 34, Bilthoven.

Muzikale Ontmoeting De Bilt & Tilburg