High Tea Moederdagconcert t.g.v. concertreis naar New York

Orkestleden van de Koninklijke Biltse Harmonie hadden bijzonder lekkere en vooral ook mooi opgemaakte high tea hapjes gebakken welke op etagères waren uitgestald op de feestelijk gedekte tafels waaraan het publiek genoot van het Moederdagconcert. Dit keer zat niet één van de orkesten op het podium, maar werd het concert verzorgd door een fluit-, klarinet- en slagwerkensemble van de KBH. De opbrengst van dit Moederdagconcert komt ten gunste van de concertreis naar New York in maart 2015. Het orkest van de KBH is namelijk uitgenodigd een concert te verzorgen in hèt muziekpaleis van New York, Carnegie Hall. Terwijl naarstig gezocht wordt naar sponsoren die de KBH een warm hart toedragen en financieel willen steunen, organiseert de vereniging zelf ook diverse activiteiten om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor deze bijzondere reis. Het High Tea Moederdagconcert was de eerste activiteit en meteen al een mooi succes. In het najaar organiseert de KBH ten gunste van de New York-reis een benefiet dinerconcert, een oliebollenactie en een whiskyproeverij.