Dubbelconcert van twee percussie groepen: dubbel zo leuk!

Zaterdagavond 18 november organiseert de Melodie Percussiegroep (MPG) van de Koninklijke Biltse Harmonie een dubbelconcert. Zij doet dit samen met de Melody Percussion Band van Soli Deo Gloria uit Alblasserdam.

De leden van de MPG zullen onder leiding van Marcel Heijnen diverse bekende nummers ten gehore brengen, van rock tot popmuziek. Denkt u hierbij aan ‘Eve of the War’ van Jeff Wayne, ‘Does your mother know’ van ABBA, en ook het strijdlied bekend van La Casa de Papel, ‘Bella Ciao’.

Na de pauze is het de beurt aan de Melody Percussion Band van Soli Deo Gloria uit Alblasserdam. Zij spelen onder leiding van Theo Vet speciaal voor de groep gecomponeerde muziek, waaronder ‘De vergeten brug’ van Martijn Oostra. Ook zullen zij het bekende ‘Schlindlers List’ ten gehore brengen, een arrangement van Frits Kessel jr. voor hen bewerkt met een solopartij op viool.

Het concert vindt plaats in Gebouw ‘De Harmonie’, Jasmijnstraat 6b in De Bilt. Aanvangstijd 20.00 uur (zaal open vanaf 19.30 uur). De toegang bedraagt € 7,50,  kaarten zijn verkrijgbaar via reserveren@biltseharmonie.nl

Dubbelconcert van twee percussie groepen: dubbel zo leuk!