Zonnig zomerconcert Beerschoten

Het weer en de zomerconcerten bij Paviljoen Beerschoten bleken dit jaar nog geen goede combinatie. De opluchting was dan ook groot dat op zondag 16 september het laatste concert voor dit jaar kon plaatsvinden onder een mooi zonnetje.

Voor het in groten getale aanwezige publiek beet het Smartlappen- en levensliederenkoor Parels van de Kromme Rijn de spits af. Bekende en minder bekende liederen werden ten gehore gebracht, waarbij het publiek soms zelfs stiekem meezong.
Na de pauze liet het Groot Harmonieorkest van zich horen. Net weer bijgekomen van hun concertreis naar Praag en Wenen namen zij het publiek mee op reis met o.a. muziek van Cole Porter, Glenn Miller en Queen. Met hun xylofoonsolo bij Running on Wood kregen Jaap Firet en Lennert Stap enthousiaste en bewonderende reacties van het publiek. Met een heuse Braziliaanse Mambo werd het concert afgesloten.