Swingend Dansconcert WBB

Op zaterdag 22 februari swingde het behoorlijk in ‘De Harmonie’. De muzikanten van de Weathertown Bigband zorgen voor heerlijke muziek, vele dansers swingden op de dansvloer en de rest van het publiek genoot hiervan met een lekkere cocktail in de hand of een echte ‘homebrew’ bier. De zaal was aangekleed als een echte gezellige huiskamer en het publiek was ook de (verkleed)kast ingedoken om met boa’s, veren, cocktailjurkjes, gleufhoeden, briljantine kapsels en gitaarkoffers naar het concert te komen. En uiteraard op hun dansschoenen want er moest eerst nog even geleerd worden hoe dat swing dansen nu eigenlijk gaat. De avond was na deze workshop gevuld met lekker veel jaren twintig en dertig hits, van o.a. Glenn Miller en Billie Holiday.